میوز از گذشته تا کنون : شکل گیری میوز

شکل گیری میوز

دوم برای گروه Carnage Mayhem درامز میزد که با مت آشنا شد. تا آن زمان مت هنوز گروه ثابت خود را پیدا نکرده بود. چیزی طول نکشید که مت توسط دوم به گروه شان راه پیدا کرد. در همان زمان بود که کریس با آن دو آشنا شد. در همان منوال کریس برای گروهی دیگر درامز میزد. با گذشت زمان گروه مت و دومینیک از هم پاشید و آن ها بیش از پیش به نوازده باس نیاز پیدا کردند. خوشبختانه کریس پذیرفت که درامز را کنار بگذارد و گیتار باس بنوازد. کریس در مورد این آشنایی میگوید : » من مت و دوم رو از چند سال پیش میشناختم چون توی یک مدرسه بودیم و اونا هم ردیف جلوی من مینشستند اما بیشتر مواقع توی شهر میدیدم شون. بعد یکهو از ناکجا , چندین و چند گروه موسیقی توی شهر سر در آوردن و همه میخواستن گیتار بزنن و ستاره راک شن. من توی گروه بودم و مت و دوم هم توی یک گروه دیگه. گروه اونا داشت خود زنی میکرد و گروه ما هم داشت از هم میپاشید برای همین ما با هم گروه تشکیل دادیم «.

بعد ها نام گروه را عوض کردند اما قبل از آن در یک رقابت بین گروه های موسیقی شرکت کردند. «یادم میاد اولین کنسرتی بود که ما در اون اجرای اصلی مون رو داشتیم » مت ادامه میدهد که : » ما تنها گروه راک واقعی بودیم. بقیه یا پاپ بودن یا فانک پاپ. یه جور تو مایه های جمیروکوای. میدونستیم که هیچ شانسی برای بردن نداریم. ما بهترین نبودیم و باید یه جوری خودمون رو جا میدادیم. برا همین بهترین تلاشمون رو کردیم و از اون حس متفاوت بودن مون برای بهتر بودن استفاده کردیم. روی صحنه با آرایش عجیب غریب حاضر شدیم و خیلی خشن بودیم. همه چیزو شکستیم و اومدیم پایین. برای ما اون نگرش و علاقه اهمیت بیشتری داشت و برای همین هم برنده شدیم. فکر کنم این پیروزی از نظر روحی روانی مارو خیلی عوض کرد و نگرش مون رو نسبت به خودمون بهتر کرد. ما فکر میکردیم که میبازیم اما برنده شدیم. ما متوجه شدیم که احساس و اون موجی که ایجاد میکنیم به همون اندازه که تکنیک نوازندگی اهمیت داره , مهم هست. و ما این نکته رو کشف کردیم که موسیقی یعنی احساس.»و در این زمان بود که گروه میوز نام گرفت.

چگونگی شکل گیری میوز

طبق نظر مت – دوم و کریس , نامگذاری میوز به خاطر این بود که خیلی کوتاه بود و بر روی پوستر هم خوب می نشست. انتخاب زمانی انجام شد که یکی از اهالی شهر دلیل این همه گروه موسیقی رو به خاطر این توصیف کرد که میوز (الهه شعر و موسیقی) بر روی شهر در حال جولان است.

پایان بخش دوم 

بخش بعدی : اولین اجرای گروه

Mahyar.Muse@Gmail.com

4 پاسخ

  1. kianoosh

    سلام داداش میبینم هنوزم سایتت پابرجاست خدایی کارت عالیه داداش خسته نباشی

    10 آگوست 2012 در 16:24

    • ممنون کیانوش جان. واقعا لطف داری

      18 آگوست 2012 در 22:25

  2. behzad

    😀
    مرسی خوب بود واقعا . فقط من نمیدونم چه طور شد که دام شد رئیس !

    25 ژوئیه 2012 در 08:55

    • حالا کی گفته دام رئیسه گروهه !!!

      28 ژوئیه 2012 در 21:26

بیان دیدگاه